Kto prowadzi
Dla kogo
Agenda
Co otrzymujesz
Masz już dostęp? ZALOGUJ SIĘ.

AKADEMIA
GLOBALNEGO STARTUPU

Przejdź proces budowy, rozwoju i globalnego skalowania startupu SaaS
pod okiem Błażeja Abla - doświadczonego foundera i CEO
Landingi.com - 8 mln ARR, 60 osób, klienci z 80+ krajów

PROGRAM ZAMKNIĘTY

W tym momencie dostęp do programu jest zamknięty, ale zachęcamy Cię do pozostawienia nam swojego maila, byśmy mogli poinformować cię o otwarciu zapisów.

DOŁĄCZ DO MAILINGU
WIĘCEJ O PROGRAMIE

Akademię Globalnego Startupu prowadzą

BŁAŻEJ ABEL (instruktor)

Founder & CEO Landing

Dodaj do sieci kontaktów

Od 9 lat, dzień po dniu, jako Founder i CEO rozwijam Landingi - aplikację SaaS, która pomaga marketerom i właścicielom firm w codziennej pracy związanej ze zdobywaniem nowych klientów.


W tym czasie wraz z moimi partnerami udało mi się zbudować 60 osobowy zespół specjalistów, który dba o to, by klienci z ponad 80 krajów mieli satysfakcję z użytkowania naszych rozwiązań, którzy tylko w 2019 roku wygenerowali ponad 9 mln leadów.


Nasz rozwój został wsparty przez polskie fundusze inwestycyjne. Osobiście uczestniczyłem w 3 rundach inwestycyjnych zakończonych sukcesem, które poprzedziło kilkaset spotkań na różnym etapie (również z funduszami zagranicznymi).

BOGUSZ PĘKALSKI (wydawca)

Co-founder & CEO Polisa w Chmurze

Dodaj do sieci kontaktów

W ciągu trzech lat udało mi się od zera zbudować aplikację SaaS, która jest obecnie w czołówce rozwiązań dla agentów i agencji ubezpieczeniowych w Polsce.


Udało się to osiągnąć w 100% z własnych środków, korzystając tylko ze swojego czasu i umiejętności. Prowadzę również podcast Startup My Way, w którym rozmawiam z doświadczonymi przedsiębiorcami o biznesie, technologii i przyszłości.

Jestem twórcą Akademii SaaS oraz Akademii Globalnego Startupu.

Pomimo popełnionych błędów w budowie startupu, prowadzę swój

biznes już blisko dekadę i osiągnąłęm globalny sukces. Chcę podzielić się swoimi sukcesami i porażkami z Tobą, aby Twój startup poradził sobie lepiej, sprawniej i osiągnął szybciej sukces międzynarodowy.

Błażej Abel, Founder & CEO Landingi i Bogusz Pękalski Co-founder & CEO aplikacji Polisa w Chmurze

Swój sukces w bardzo dużym stopniu zawdzięczam osobom, które dzieliły się ze mną swoją wiedzą i doświadczeniem. Jestem dumny, że u boku tak doświadcznej osoby jaką jest Błażej Abel

mogę dziś podzielić się moją wiedzą i doświadczeniem z Tobą. To ogromny zaszczyt.

Osobiście postaram się, żeby ten program wyniósł Twój biznes na wyższy poziom!

Jeżeli chcesz wykorzystać całe nasze doświadczenie w budowie odnoszących sukces fim technologicznych

TO KONIECZNIE DOŁĄCZ DO AKADEMII GLOBALNEGO STARTUPU.

PROGRAM ZAMKNIĘTY. DOŁĄCZ DO MAILINGU!

DOŁĄCZ DO MAILINGU

Dla kogo Akademia Globalnego Startupu?

Program stworzyliśmy z myślą o osobach, które planują budować lub już posiadają swój produkt technologiczny, chcą go rozwijać i skalować, poukładać procesy oraz wyjść z nim na rynki zagraniczne.

  • Budujesz lub chcesz zbudować biznes oparty o płatności subskrypcyjne np. SaaS to nasz program to jest MUST HAVE. Subskrypcja zjada świat – zapewne to widzisz, że coraz więcej firm na to się decyduje – to nie przypadek. Nawet jedna rzecz, którą wyniesiesz z programu może zwiększyć Twoje przychody lub zaoszczędzić czasu i pieniędzy na popełnianych błedach wielokrotnie przekraczając koszt dołączenia.

  • Nie masz jeszcze produktu, ale chcesz mądrze rozpocząć jego budowę od strony biznesowej - zobaczyć czy to się spina finansowo, jaki kapitał jest potrzebny, jak dobrać pierwszych ludzi do zespołu, co mierzyć od samego początku, jak rozwijać firmę.

  • Chcesz nauczyć się pozyskiwać kapitał. Jeżeli myślisz o inwestycji to sam dostęp dostęp do inwestorskiego networku Błażeja to skarb, sam odbył ponad 100 spotkań i pozyskał ponad 6 mln zł.

  • Prowadzisz firmę bazującą na usługach i chcesz przejść na sprzedaż produktu. Błażej przeszedł od własnej agencji do aplikacji SaaS, żeby lepiej skalować swój biznes.

  • Chcesz nauczyć się lepiej zarządzać finansami i cashflow (w modelu opartym o subskrypcje)

  • Chcesz zacząć pozyskiwać zagranicznych klientów na Twój produkt

  • Chcesz ruszyć z produktem, który będziesz od pierwszego dnia sprzedawał za granicą (np. w USA) Zamiast zaczynać od Polski.

  • Chcesz mieć dostęp do całej wiedzy i doświadczenia Błażeja (czyli naszego CEO) w ramach naszej grupy i na spotkaniach live (a jak będzie okazja to i do spotkania “w realu”).

Czy AGS jest dla MNIE?

Startup Technologiczny

Kiedy planujesz budować lub już posiadasz produkt technologiczny i chcesz go rozwijać, skalować i pokuładać swoje procesy.

Kiedy planujesz start bez zewnętrznego finansowania (droga Bogusza) lub chcesz pozyskać finansowanie (droga Błażeja).

Bootstrapped i VC Funded

Kiedy chcesz wejść ze swoim startupem zagraniczne rynki, pozyskać zagranicznych partnerów i rozwinąć swój biznes na skalę międzynarodową.

Startup GO GLOBAL

12 modułów, 140+ lekcji wideo, 10+ bonusów

Nasz 12-modułowy program przeprowadzi Cię przez cały proces budowy globalnego startupu pod okiem doświadczonego CEO i na podstawie jego praktycznego, zdobytego w boju doświadczenia.

TEGO SIĘ DOWIESZ:

Jak skutecznie pełnić rolę CEO w startupie? Jak budować firmę z wizją nastawioną na podbój globalnych rynków?

Czy współpracować z inwestorami, jak z nimi rozmawiać oraz jak przygotować się od strony prawnej?

Jak przygotować Pitch Deck, czyli prezentację swojego projektu?

Jak planować budżet i cashflow?

Jak prowadzić rozliczenia i podatki?

Jak testować i zmieniać cennik swojego produktu?

Jak określać kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)?

Jak wykorzystać integracje, marketplace'y, współprace i partnerstwa?

Jak prowadzić rekrutacje i zatrudnianiać inżynierów, marketerów i sprzedawców?

Jak zdobyć pierwszych 100 zagranicznych klientów?

Jak się skalować na rynkach zagranicznych?

Jak budować zespół, jak go skalować i tworzyć wartości firmowe?

Jak budować produkt w kontekście biznesowym?

Agenda programu (12 modułów)

MODUŁ 1

Plan

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Kim jest Twój instruktor?

LEKCJA 3: Plan gry

LEKCJA 4: Wymagania

LEKCJA 5: Z inwestorem czy bez?

LEKCJA 6: Rola CEO w organizacji

LEKCJA 7: Praca domowa

Praca z inwestorem

MODUŁ 2

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Plusy i minusy pracy z inwestorem

LEKCJA 3: Rodzaje inwestorów - kogo wybrać na jakim etapie?

LEKCJA 4: Jak wygląda proces inwestycyjny?

LEKCJA 5: Gdzie znaleźć inwestora?

LEKCJA 6: Jak umówić się na spotkanie?

LEKCJA 7: Sposoby wyceniania startupu

LEKCJA 8: Inwestor Polski vs Zagraniczny

LEKCJA 9: Umowa i Term Sheet - ABC tematów prawnych

LEKCJA 10: Najczęściej popełniane błędy

LEKCJA 11: Praca domowa

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Co to jest Pitch Deck i Elevator Pitch?

LEKCJA 3: Struktura prezentacji

LEKCJA 4: Najważniejsze slajdy: Customer - Problem - Solution

LEKCJA 5: Najważniejsze slajdy: USP - jak się wyróżnić na rynku

LEKCJA 6: Najważniejsze slajdy: Model biznesowy

LEKCJA 7: Najważniejsze slajdy: Trakcja

LEKCJA 8: Najważniejsze slajdy: Go To Market

LEKCJA 9: Najważniejsze slajdy: Konkurencja

LEKCJA 10: Najważniejsze slajdy: Fundraising

LEKCJA 11: Najważniejsze slajdy: Zespół

LEKCJA 12: Analiza Pich Decku - Buffer

LEKCJA 13: Analiza Pich Decku - Mixpanel

LEKCJA 14: Analiza Pich Decku - Airbnb

LEKCJA 15: Analiza Pich Decku - Landingi

LEKCJA 16: Praca domowa

Pitch deck

MODUŁ 3

MODUŁ 4

Budżet i cashflow

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Wstęp do modelu budżetu

LEKCJA 3: Założenia budżetu

LEKCJA 4: Przychody

LEKCJA 5: Koszty i Wynagrodzenia

LEKCJA 6: Koszty Marketingowe

LEKCJA 7: Koszty Projektowe

LEKCJA 8: Koszty Stałe

LEKCJA 9: Modelowanie wykresów

LEKCJA 10: Tworzenie Scenariuszy

LEKCJA 11: Praca domowa

Rozliczenia i cennik

MODUŁ 5

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Systemy płatności

LEKCJA 3: Systemy billingowe

LEKCJA 4: Case Study: Płatności w Landingi

LEKCJA 5: Podatki

LEKCJA 6: Cenniki vs Region

LEKCJA 7: Value Metric - Functional

LEKCJA 8: Value Metric - Outcome based

LEKCJA 9: Jak ustalać cennik?

LEKCJA 10: Jak zmieniać ceny?

LEKCJA 11: Case Study: Cennik Polisa w Chmurze

LEKCJA 12: Case Study: Cennik Landingi

LEKCJA 13: Case Study: Cennik Brand24

LEKCJA 14: Case Study: User.com

LEKCJA 15: Case Study: Cennik Freshmail

LEKCJA 16: Case Study: Basecamp

LEKCJA 17: Praca domowa

KPI

MODUŁ 6

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Najważniejsze metryki w SaaS

LEKCJA 3: Jak dokonywać pomiarów?

LEKCJA 4: Analiza wyników

LEKCJA 5: Excel na wczesnym etapie

LEKCJA 6: Similar Web

LEKCJA 7: Google Trends

LEKCJA 8: Build With

LEKCJA 9: Praca domowa


MODUŁ 7

Produkt

Zespół

MODUŁ 8

Rekrutacja

MODUŁ 9

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Twój plan działania

LEKCJA 3: Wyjście z firmy

LEKCJA 4: Polecane materiały

LEKCJA 5: Klub Foundera

LEKCJA 6: Praca domowa

Co dalej?

MODUŁ 12

Zdobywanie klientów poza PL

MODUŁ 11

MODUŁ 10

Sprzedaż globalna

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: MVP - Minimum Viable Product

LEKCJA 3: NPS - Net Promoter Score

LEKCJA 4: Jak decydować o priorytetach?

LEKCJA 5: Budowanie roadmapy

LEKCJA 6: Narzędzia - pomiar eventow

LEKCJA 7: Narzędzia - budowanie backloga

LEKCJA 8: Narzędzia - prezentacja rodmapy

LEKCJA 9: Narzędzia - pomiar NPS

LEKCJA 10: Dług technologiczny

LEKCJA 11: Fake it until you make it

LEKCJA 12: Kopiowanie funkcjonalności

LEKCJA 13: Czego możesz się nauczyć od konkurencji?

LEKCJA 14: Praca domowa

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Hustler - Hacker - Hipster - czyli kompetencje w zespole

LEKCJA 3: Struktura zespołu - jak ją stworzyć?

LEKCJA 4: Role i Zadania

LEKCJA 5: Udziały dla pracowników (ESOP)

LEKCJA 6: Skalowanie zespołu

LEKCJA 7: Outsourcing vs Inhouse - jak to podzielić?

LEKCJA 8: Wartości firmowe - jak zdefiniować?

LEKCJA 9: WHY

LEKCJA 10: Praca domowa


LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Jak przygotować proces gdy nie jesteś HRowcem?

LEKCJA 3: Zatrudnianie inżynierów

LEKCJA 4: Zatrudnianie osób do zespołu sprzedażowego

LEKCJA 5: Zatrudnianie osób do zespołu marketingowego

LEKCJA 6: Rekrutacja i Praca Zdalna

LEKCJA 7: Jak przygotować ogłoszenie o pracę

LEKCJA 8: Onboarding nowych osób - o czym warto pamiętać

LEKCJA 9: Offboarding - czasami trzeba się pożegnać

LEKCJA 10: Rekrutacja - praktyczne wskazówki

LEKCJA 11: Praca domowa

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Kiedy jest moment by wyjść za granicę?

LEKCJA 3: Ustawka

LEKCJA 4: Z Agencją

LEKCJA 5: Oferta jednorazowa

LEKCJA 6: Zagospodaruj niszę

LEKCJA 7: Z partnerem

LEKCJA 8: Local vs Global od czego zacząć?

LEKCJA 9: Strona www globalna czy lokalna?

LEKCJA 10: Cennik

LEKCJA 11: Support

LEKCJA 12: Obserwuj globalną konkurencję

LEKCJA 13: Każdy klient na wagę złota

LEKCJA 14: Praca domowa


LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Idea LTD (Lifetime Deal)

LEKCJA 3: Appsumo - konstrukcja deal'a

LEKCJA 4: Appsumo - przygotowania

LEKCJA 5: Appsumo - przprowadzenie kampanii

LEKCJA 6: Black Friday - ważna data w marketingu

LEKCJA 7: Duże marketplace'y - szybki test na skalowanie

LEKCJA 8: Markeplace w praktyce

LEKCJA 9: Serwisy z Reviews'ami (opiniami) - jak nimi zarzadzać

LEKCJA 10: Serwisy z Reviews'ami w praktyce

LEKCJA 11: Zapier - otwórz się na innych

LEKCJA 12: Lokalizowanie usługi / strona www

LEKCJA 13: Eksperci online

LEKCJA 14: Eksperci w praktyce

LEKCJA 15: Partnerzy vs Affiliate czym się różnią

LEKCJA 16: Grupy na Facebooku / Slack

LEKCJA 17: Społeczności w praktyce

LEKCJA 18: Praca domowa

MODUŁY BONUSOWE


MICHAŁ KORBA

Co-founder User.com

Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com. Od prawie 4 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów User.com (wcześniej UserEngage) na całym świecie.


W branży marketingowej pracuje od ponad 17 lat. Zna perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu (specjalistą ds. marketingu był już wtedy, gdy głównym medium społecznościowym w Polsce była Nasza Klasa, a reklama w internecie ograniczała się do banerów wielkości 750×100 pikseli).


Przedsiębiorca internetowy, który rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”. Gdy ktoś szuka „growth hackera” na Facebooku, to właśnie on często jest oznaczany w komentarzach.

AREK SKUZA

Product Strategy and Artificial Intelligence Strategy

Accomplished manager with 15+ years of experience in delivering exemplary performances that result in revenue growth and market expansion. Comprehensive ability to identify new and emerging market needs and utilize Artificial Intelligence technology in creating, launching, and scaling marketable digital products. Expertise:

- Artificial Intelligence in business applications

- Go-To-Market Strategies and Product Roadmap management

- Product and Services growth

- Artificial Intelligence-powered product launch and management

- New Product Development and Product Lifecycle Management

- P&L Management

- Strategic Alliances with startups

BONUS: AREK SKUZA

Jak wdrożyć AI w Twój produkt?

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Strategia, czyli gdzie wdrożyć AI

LEKCJA 3: AI-canvas

LEKCJA 4: Case Study #1

LEKCJA 5: Case Study #2

LEKCJA 6: Podsumowanie i co dalej?

Case Study User.com

BONUS: MICHAŁ KORBA

LEKCJA 1: Powitanie

LEKCJA 2: Idea, Pomysł, Produkt

LEKCJA 3: Model biznesowy / Finansowanie

LEKCJA 4: Zespół

LEKCJA 5: Marketing / Pierwszy klient

LEKCJA 6: Najtrudniejszy moment / Najtrafniejsza decyzja

LEKCJA 7: Co dalej? Plany na przyszłość?

LEKCJA 8: Rady dla początkujących founderów

Co otrzymujesz poza wiedzą?

Dożywotni dostęp do materiałów, aktualizacji i kolejnych edycji programu. Dostęp do kompletu materiałów 24/7 na zawsze!

Dostęp do społeczności i prywatnej grupy studentów. Poznaj innych CEO, CTO, przedsiębiorców i inwestorów.

3x live call z Błażejem i Boguszem. Na żywo przeprowadzimy analizę Twoich działań!

Kalkulatory i szablony biznesowe. Budżet, metryki, udziały i inne, szablony, które stosujemy w swoim biznesie.

Wzory umów, szablony dokumentów, regulaminy, polityki prywatności przygotowane przez naszych prawników.

TEAM MATCHMAKING, czyli system łączenia się z innymi uczestnikami w zespoły. Znajdź sobie zaufanego co-foundera!

Moduły bonusowe prowadzone przez founderów i ekspertów. Np. Jak dzięki AI zwiększyć wartość startupu?

Software Bundle - darmowe oprogramowanie i duże zniżki tylko dla uczestników. Np. Landingi za darmo przez 6 miesięcy!

  • Nasz 12-modułowy program przeprowadzi Cię przez cały proces budowy globalnego startupu pod okiem wieloletniego CEO i na podstawie jego praktycznego, zdobytego w boju doświadczenia.
  • Dowiesz się, czy warto współpracować z inwestorem, a jeżeli tak, to na którym etapie? Jak pozyskać inwestora, jak wygląda taka współpraca (bez owijania w bawełnę), jakie są najczęściej popełniane błędy, jak wygląda proces inwestycyjny i jak podejść do tego od strony prawnej?
  • Dowiesz się, jak krok po kroku przygotować prezentację swojego projektu (Pitch Deck) i dowiesz się, jak to robią najlepsze startupy na świecie.
  • Zdobędziesz wiedzę na tematy budżetu i cashflow. Dlaczego jest to ważne? Jak opracować założenia budżetu? Czym jest Runway i Burnrate? Jak prognozować i monitorować cashflow?
  • Nauczymy Cię, jak podejść do tematów rozliczeń i podatków. Jaki system płatności będzie odpowiedni dla Twojego projektu? Jak ustalać i testować i zmieniać cennik? Jak wybrać biuro rachunkowe, czym jest IP Box i VAT EU?

CO ZYSKASZ
DOŁĄCZAJĄC?

  • Dowiesz się jak określać kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), jak dokonywać pomiarów, jak je analizować i jak podejmować właściwe decyzje?
  • Opowiemy Ci o budowie produktu w kontekście biznesowym (perspektywa CEO). Jak budować roadmapę, jak decydować o priorytetach, jakie zagrożenia niesie za sobą dług technologiczny, czego możesz nauczyć się od konkurencji i czy zasada "Fake it until you make it" działa?
  • Dowiesz się, jak budować zespół, jakich kompetencji wymaga Twój projekt, jak wygląda struktura zespołu i jak ją tworzyć? Nauczymy Cię skalowania zespołu, mechanizmu przyznawania udziałów pracownikom (ESOP), czym są wartości firmowe i jak je zdefiniować?
  • Wprowadzimy Cię w tajniki procesów rekrutacji (gdy nie jesteś HRowcem) oraz w szczegóły zatrudniania inżynierów oraz zespołów marketingowych i sprzedażowych. Jak rekrutować zdalnie? Jak przeprowadzić skuteczny onboarding i jak... żegnać się z pracownikami (czasami trzeba).
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę o sprzedaży globalnej. Kiedy wyjść zagranicę? Jak zdobyć pierwszych 100 zagranicznych klientów? Jak podejść do supportu, by ich nie zawieść?
  • Opowiemy Ci o praktycznych sposobach na wzrost na zagranicznych rynkach. Czym są i jak przygotować akcje LTD (Lifetime Deal)? Jak i czy warto użyć serwisów typu Appsumo (plusy i minusy)? Jak wykorzystać integracje, marketplace'y, współprace i partnerstwa (Zapier, Amazon, Upwork, serwisy z opiniami, itd.)?

Opinie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo

IMIĘ NAZWISKO

IMIĘ NAZWISKO

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo

FAQ

Kiedy rozpoczynają się zapisy, a kiedy się kończą?

Obecnie prorgam jest zamknięty. Dołącz do naszego mailingu, a poinformujemy Cię o szczegółach kolejnego otwarcia.

Kiedy rozpoczyna się program i jak długo trwa?

Program rozpoczyna się wtedy, gdy wykupisz do niego dostęp. Program trwa tak długo jak będziesz potrzebował. Każdy może iść w swoim tempie. Zalecane tempo to 1 moduł na 1 tydzień, ale nie jest to wymóg. Dostęp jest nieograniczony czasowo, więc możesz przechodzić program jak długo chcesz!

W jakiej formie jest ten program?

Program jest w formie wideo oraz w formie audio. Nagrania zamieszczone są na platformie. Po podaniu loginu i hasła masz dostęp do swojego konta. Poza nagraniami wideo dostępne są pliki do pobrania (wzory dokumentów, umów, checklisty, etc). Poza wiedzą otrzymujesz również dostęp do zamkniętej grupy tylko dla uczestników. W ramach programu przewidziany jest również szereg spotkań live (online).

Jak długo będę miał dostęp do programu?

Otrzymasz dożywotni dostęp do tej edycji programu oraz wszystkich następnych wraz z aktualizacjami.

Czy otrzymam fakturę?

Tak, za zakup otrzymasz fakturę VAT 23%. Faktura zostanie wysłana automatycznie na adres e-mail podany przy zamówieniu.

Jak mogę zapłacić za kurs?

Płatność odbywa się przez bramkę płatności Przelewy24. Preferowaną opcją płatności jest szybki przelew, karta płatnicza lub BLIK. Można również zapłacić przelewem tradycyjnym.

Czy mogę zapłacić kartą płatniczą (kredytową, debetową)?

Tak

Co, jeżeli mam z czymś problem lub coś jest niejasne?

Napisz do mnie na adres e-mail: bogusz@startupmyway.com

Dołącz do mailingu

Akademii Globalnego Startupu

DOŁĄCZ DO MAILINGU

Dołącz do mailingu, a poinformujemy Cię o kolejnym otwarciu i regularnie otrzymasz darmowe materiały o budowie, rozwoju i globalnym skalowaniu startupów SaaS.